תקשורת תומכת וחליפית
דוגמא איך אפשר ליישם את זה. אני רוצה להראות מה עשיתי בגן תקשורת בו
עבדתי שנתיים. בגן היו 6 ילדים (מתוך 9) שלא דיברו. חלקם כן השתמשו בשפה,
אבל באופן שלא היה מספיק כדי לספק את צרכיהם התקשורתיים. בפוסט הזה אני
מראה איך יישמתי עבור הילדים האלה אפשרויות לבקש חפצים (משחקים, צעצועים,
ספרים, מאכלים). בקשת חפצים זו רק כוונה תקשורתית אחת (מתוך הרבה כוונות
תקשורתיות), אני אכתוב על הכוונות האחרות בהמשך. אני אתאר 3 דרכים של
תקשורת באמצעות תמונות, בהן השתמשתי:
1. כרטיסיות נפרדות (PECS)
2. לוחות תקשורת
3. אפליקציית TouchChat באייפדים האישיים של הילדים.
התכנון היה כך שכל ילד יוכל להשתמש בגן בדרך תקשורת הכי נוחה עבורו (או לשלב בין כמה דרכי תקשורת). הפרטים הם בתיאור של כל תמונה.